پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261588
دشمن‌ها با حربه‌هاي رسانه‌اي قصد دارند مسير پر از اميد و روشنايي امت اسلامي را تاريک جلوه دهند
تاریخ انتشار : 1401/08/06
نمایش : 595
امام‌جمعه فارسان گفت: دشمن شکست‌خورده در عرصه سياسي و نظامي، مذبوحانه در مقابل پيشرفت‌هاي نظام اسلامي با توسل به حربه رسانه‌اي قصد داشت عده‌اي فريب‌خورده را به ميدان آورد و با پول پاشي و ايجاد ناامني، مسير پر از اميد و روشنايي امت اسلامي را تاريک جلوه دهد فکر مي‌کنند دست ايران بسته است و عقب‌نشيني مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌کنم. متقين آخرت‌گرا بوده هرگز به کسي ظلم نمي‌کنند. مولانا اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۲۱۲ از حکم نهج‌البلاغه فرمود: ظلم بر بندگان خدا بد توشه‏اى براى سفر آخرت است.

وي افزود: بالاخره انسان براي آن سفر طولاني که در پيش دارد احتياج به زاد و توشه دارد. سفره‌اي براي همه ما گسترده خواهد شد که سفره ابدي ما است. زندگي ما در قيامت زندگي ابدي است. مربوط به يک سال و ۵۰ سال و ۷۰ سال نيست. ما موجودي هستيم که به وجود آمديم ولي ديگر نابود نمي‌شويم. انسان ابدي است. زاد و توشه ماهم تقواست؛ يعني هم وسيله سفر ما تقواست، هم مرکب ما تقواست، هم نعمت‌هايي که سر سفره هست با تقوا به دست مي‌آيد.

امام‌جمعه فارسان به تشکيل سازمان پدافند غيرعامل اشاره داشت و تصريح کرد: در سال ۸۲ بنا به دستور رهبر معظم انقلاب سازمان پدافند غيرعامل تشکيل شد؛ و از سال ۹۰ به دليل اهميت پدافند غيرعامل و لزوم ترويج اين مهم براي مردم، هشتم آبان به اين عنوان نام‌گذاري و در تقويم رسمي درج شد. رهبري در اين باره تعابيري دارند که زيبا و مهم است. تعبير رهبري اين است که پدافند غيرعامل مثل مصونيت سازي بدن انسان است از درون ما را مصون مي‌کند.

وي اظهار داشت: پدافند غيرعامل موضوع فراگيري دارد و عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، توليدي، صنايع، مخابرات، انرژي، غذائي، حمل‌ونقل، دفاعي، زيستي، آب، سايبري و امثال اين‌ها را شامل مي‌شود. در جريان مشکل کارت سوخت‌ها و بنزين سال گذشته و همين زيرساخت فضاي مجازي ديديد که چگونه اگر نتوانيم زيرساخت‌ها را محکم کنيم

وي بيان داشت: دشمن از هر نقطه‌ضعفي براي ضربه زدن استفاده مي‌کند، پس بايد در مقابل دشمني که با تمام قوا به مبارزه با اسلام و انقلاب اقدام مي‌کند و با ايران اسلامي کينه‌توزي و عناد دارد و هدفي جز نابودي حاکميت و استقلال ما ندارد قوي شد و پدافند غيرعامل قدرت بازدارندگي پايدار کشور را بالا مي‌برد. ان شاء الله اين مهم با جديت دنبال خواهد شد و ما به همه عزيزان در اين سازمان خدا قوت و خسته نباشيد عرض مي‌کنيم.


حجت‌الاسلام ملک پور به ايجاد جنگ احزابي عليه ايران اشاره داشت و گفت: جنگ احزابي عليه ايران درست کرده‌اند. طوري وانمود مي‌کنند که تمايلي به ادامه مذاکرات و امتياز دادن ندارند و تحريم‌هايي که کرده‌اند و مي‌کنند با حرکت‌هاي ناجوانمردانه‌اي که توسط ايادي خودشان در داخل کشور راه انداخته‌اند به‌خصوص دست‌هاي پليد دشمنان اسلام يکي پس از ديگري در حوادث اخير ميهن اسلامي‌مان از پشت‌صحنه ظاهر مي‌شود و در آخرين صحنه‌گرداني در حرم حضرت احمدبن موسي (عليه‌السلام) خون زوار مظلوم را بر زمين مي‌ريزد و بسياري را شهيد و مجروح مي‌سازد.

 وي افزود: دشمن شکست‌خورده در عرصه سياسي و نظامي، مذبوحانه در مقابل پيشرفت‌هاي نظام اسلامي با توسل به حربه رسانه‌اي قصد داشت عده‌اي فريب‌خورده را به ميدان آورد و با پول پاشي و ايجاد ناامني، مسير پر از اميد و روشنايي امت اسلامي را تاريک جلوه دهد فکر مي‌کنند دست ايران بسته است و عقب‌نشيني مي‌کند. نه خير؛ دست ايران باز است. از همه جهت هم باز است؛ موشکي، امنيتي، انرژي، دستاوردهاي هسته‌اي در علوم هسته‌اي و امثال اين‌ها.

وي تصريح کرد: البته خودشان به تأخير دوماهه معلق ماندن مذاکرات تا انتخاباتي که دارند احتياج دارند، پس سعي مي‌کنند تا ايران را بيشتر درگير مسائل حاشيه‌اي بکنند و البته مردم هم خوب مديريت کرده‌اند. مردم ما را نشناختند. در طول سال‌هاي انقلاب مردم در برقراري امنيت نقش اصلي را داشتند و هنوز هم دارند. از ابتداي پيروزي انقلاب تا تشکيل کميته‌ها و بعد هم بسيج، حملاتي که به ايران از جهات مختلف شد، در همه موارد مردم مديريت کردند. آشوب‌ها، فتنه‌هاي آن اوايل و همين‌طور که ادامه داشت اين سال‌هاي اخير، همه را مردم مديريت کردند.

امنيت جمهوري اسلامي مردم پايه است و ماندگار است. تلاش بيهوده مي‌کنند. نگراني دشمن امروز از همين بچه‌هاي دهه هشتادي و دهه نودي است که با علم و پيشرفت در عرصه‌هاي مختلف، شروع کردند عرصه را بر آن‌ها تنگ کردن و در آينده هم آثارش خواهد بود؛ و حماسه‌هايي به وجود خواهند آورد. فکر مي‌کنند در سياست‌هايشان عليه ما موفق شده‌اند به جامعه جهاني اين‌گونه وانمود مي‌کنند که سياست‌هايشان درباره ايران موفق بوده و با تمام توان سياست ترويج ايران ‌هراسي را درصحنه بين‌الملل دنبال مي‌کنند.

اين‌هايي که اوضاع مملکت را به اين روز رساندند دنبال اعتراض و اصلاح نيستند، اين‌ها آشوب و اغتشاش مي‌کنند که زمينه جنايت‌هاي داعش در شيراز و جاهاي ديگر پيدا بشود. اين‌هايي که با اين حرف‌ها در روزنامه‌ها و تريبون‌هايشان، مي‌خواهند آشوبگرها و اغتشاش‌گران را تطهير کنند و نظام و نيروي انتظامي را متهم کنند و درخواست ملاطفت و دلجويي از خراب‌کاران و اغتشاش‌گران را دارند اين حرف‌ها توپخانه‌هايي هستند که شبانه‌روز و بي‌وقفه حامي اغتشاش، آشوب و کشتار هستند

امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: خلاصه اينکه ميدان جنگي درست‌شده است که توپخانه اصلي آن در خارج صداهاي منفوري است که از خبرگزاري‌ها و تلويزيون‌هاي ساخته دست دشمن شنيده مي‌شود و در داخل روزنامه‌هاي غرب‌گرا و روشنفکران مزدور و دلداده غرب، اين‌ها را تجهيز و تحريک مي‌کنند. بايد توپخانه اصلي را خاموش کرد تا وقتي‌که گاو شيرده آمريکا شيرش را مي‌دهد و بوق‌هاي تبليغاتي دروغ‌پراکن تحريک و تشويق مي‌کنند و در داخل عده‌اي صداي آن‌ها را منعکس مي‌کنند و پشتيباني مي‌کنند بايد منتظر اين‌طور حوادث بود.


 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html